پوست و مو پوست و مو .

پوست و مو

چه افرادی کیس مناسب برای لیزر موی نیستند

چه افرادی کیس مناسب برای لیزر موی نیستند؟

اکثر متقاضیانی که قصد انجام عمل لیزر موی زائد دارند خانم ها هستند. اما بزرگتیرن سوالی که مطرح می شود این  است که چرا بعضی از خانم ها بعد از انجام عمل لیزر به نتیجه دلخواه خود رسیده و برخی دیگر نمی رسند ویا  با بازگشت زودهنگام موهای زائد مواجه می شوند.

کدام خانم ها پس از انجام عمل لیزر موی زائد به نتیجه نمی رسند ؟

    • 1.خانم هایی که دارای هورمونی هستند.
  • 2.خانم هایی که آستانه تحمل درشان بسیار پایین دارند.
    خانم هایی که دچار اختلال هورمونی هستن و غددشان بیش از حد هورمون تستسترون ترشح می نماید، بدون انجام عمل هورومون تراپی از هیچ روش رفع موی زائدی نتیجه نخواهند گرفت. این افراد معمولا دارای موهای ضخیم تیره رنگ در ناحیه چانه خود هستند. حدود 10 درصد از خانم ها چنین مشکلی دارند.


دسته دوم خانم های دارای آستانه تحمل پایین هستند. این دسته خانم ها نیاز به درمان جانبی ندارند اما نیاز است که روش لیزر متفاوتی از بقیه برای آن ها استفاده شود. . لیزر دایود حذف موی زائد پرنیان گستر برای درمانجوهای عادی نیازمند به استفاده از هیچ نوع بی حس کننده و ژل نمی باشد اما برای این دسته از بیماران و با استفاده از بالا بردن قدرت کولینگ دستگاه و استفاده از بی حس کننده ها مانند زایلاپی یا اسپری بی حس کننده به همراه آیس پک و ژل از بروز مشکلات جلوگیری نمود.
دستگاه لیزرموهای زائد با توجه به جنسیت، تایپ پوستی و ناحیه مورد نظر انرژی را به کاربر پیشنهاد می دهد. در ابتدای درمان بایست از ژول پیشنهادی به مقدار30 درصد پایین آمد و آستانه در بیمار را با تک شات آزمود. در صورتی که بیمار دردی احساس نکرد باید مقدار ژول اضافه گردد و در صورتی که درد احساس شد باید ژول پایین آید
اگر آستانه در بیمار کمتر از 50 درصد ژول پیشنهادی بود، بیمار از نوع آستانه تحمل پایین بوده و بایست از زایلاپی و آیس پک برای بیمار استفاده نمود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۰:۴۹ توسط:نیما موضوع: نظرات (0)